środa, 10 czerwca 2015

Kartka imieninowa

Witam wszystkich :)
Ostatnio miałam okazję wykonać kartkę imieninową dla pewnej Jolanty ;)
Miała być radosna i w żywych kolorach. Ostatecznie nie wiem, czy w wpisuje się w te kryteria, ale to możecie ocenić sami ;)
W środku, poza standardowym miejscem na życzenia, umieściłam także opis imienia solenizantki.
Mam nadzieję, że całość wpisze się w gust obdarowanej.

Pozdrawiam !







Kartkę wysyłam na wyzwanie do Kartkowego ABC






Dziękuję za uznanie!!!! :*
Wygrałam wyzwanie!! :) Jupiiiiii !!!! ;)




4 komentarze:

  1. Przepiękna lawenda! Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna praca :) tez uwielbiam te wykrojniki :) moge spytac co to za piepier w te fioletowe kwiatki? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny ! :)

    Katie, to druga strona tego samego papieru "Galerii Papieru" z kolekcji "Fioletowe fiołki" :)

    OdpowiedzUsuń