niedziela, 13 grudnia 2015

Coraz bliżej święta...lalalal... :D

Coraz bliżej święta :)
Jak ja lubię ten czas!!! Zapach grzanego wina unoszący się w powietrzu, magiczny wrocławski jarmark bożonarodzeniowy i ukochane melodie Motown Christmas, na które z utęsknieniem czekam cały rok! Oczywiście w planie mojego "oczekiwania" nie może  zabraknąć też "Opowieści wigilijnej" i filmów Burtona, które nie mam pojęcia dlaczego, ale idealnie wpisują mi się w czas przygotowań przedświątecznych :P To już tradycja :) I mimo, że na dworze chłód, święta kojarzą mi się z ciepłem i...kolorem czerwonym ;) Nie ma świąt bez czerwieni :P ;) Dlatego też kartka, którą chciałam Wam pokazać, utrzymana jest ciepłych barwach czerwieni i soczystej zieleni :)

Grafika od Janet - Digital Paper

Pozdrawiaaam ;)









Zgłaszam kartkę na wyzwanie do Diabelskiego Młynu



i

Namaste



5 komentarzy:

  1. Rxeczywiście i kartka jakaś ciepła :) pewnie przez ten kolor czerwony (i grzane wino) :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest. ;) cudny klimat stworzyłaś. :) Dziękuję za wspólną zabawę w Diabelskim Młynie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń