środa, 10 lutego 2016

Leporello

:)
Tworzenie albumów sprawia mi chyba największą frajdę. Pewnie dlatego, że uwielbiam zdjęcia!
Robić, oglądać i oprawiać :) Uwiecznianie chwil jest dla mnie bardzo ważne! A albumy pięknie gromadzą wspomnienia :)

Jako, że całkiem niedawno świętowaliśmy dzień babci i dziadka, postanowiłam zrobić im kilka prezentowych mini albumów. Powstały z lekkim opóźnieniem, ale ze względu na dzielącą nas odległość, nie było potrzeby robić ich wcześniej.
Dwa z nich są utrzymane w dziecięcej stylistyce, z grafiką chłopca od Janet - Digital Paper i lokomotywą, nieodłącznym elementem codzienności mojego synka ;) Te dwa powędrują do jego dziadków.
Trzeci album powstał z myślą o mojej kochanej babci, wielkiej miłośniczki kwiatów :)
Do jego wykonania użyłam kwiecistych papierów z najnowszej kolekcji Galerii Papieru -
Jak we śnie.
Myślę, że dla dziadków, którzy nie towarzyszą wnuczkowi na co dzień, zdjęcia są bardzo cenną pamiątką, a oni sami ucieszą  się z upominków :) 



* Stempel autorstwa (podam, jak tylko dowiem się, kim jest).



Pozdrawiam!















































 Zgłaszam albumy do wyzwania w Craftowym Ogródku na ulubioną formę scrapową.





5 komentarzy:

  1. WOW! Przepiękności :)
    Dziękujemy za udział w CO! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie albumiki! dziękuje za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pastelowe albumiki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń