sobota, 19 września 2015

Julie Nutting - Valentina

Hej :)

U mnie laleczkowego szaleństwa ciąg dalszy ;)
Tym razem piękna Valentina z okazji 35 urodzin :)

Papiery, których użyłam to Pastel UHK Gallery i Primowe Bella Rouge. Brzegi kartki oraz tekturki  potuszowałam, a serduszka i cyfry potraktowałam Glossy Acctents'em :)
Trochę pobawiłam się tu też warstwami.

:)











Zgłaszam komplet na wyzwanie "Bingo" w
I like challenges

W pracy pojawiły się: tekturki, 2 media, tagi, motyl i warstwy.




4 komentarze:

  1. Cudna praca! Świetnie poradziłaś sobie ze wszystkimi elementami BINGO :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna praca, niesamowite kolory, Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń