niedziela, 27 września 2015

Mini album


                                                                                                                                                                  

Ogólnopolskie Craft Party już za mną.
To moja druga, ale zapewne nie ostatnia impreza tego typu :) Tym razem wybrałam się do Poznania.
Tak, jak to miałam w planach, wzięłam udział w albumowych warsztatach z Enczą i ... opróżniłam portfel do dna na przydasiowych stoiskach :P ;)

Teraz znów pozostaje mi czekać na następne wydarzenia tego typu :)


Pod okiem Enczy powstał taki oto mini album. 

Trochę zbyt różowy, ale na to już nie miałam wpływu ;) :D 
W domu urozmaiciłam go jeszcze o trochę kwiatków, napis "album"  i niebieskie półperełki.




































1 komentarz:

  1. Anetko sliczny ten albumik. Nie jest za rozowy, jest sliczny.
    PS. przenioslam bloga pod nowy adres, bo mialam juz dosc blogspota.

    OdpowiedzUsuń